هفدهم(بی بی)

سلام بی بی معصومه(سُ)قربونت برم خانم تولدتون مبارک

خیلی وقته زیارتتون نیومدم. میدونم خیلی بی معرفت شده ام اما....

دوستتون دارم خانم بزرگوار....تولدتون مبارک


سلام دختر خانم های گل گلاب

الان دیگه روز تموم شده ولی شما فکر کنید روزه!!!


روزتون مبارک امیدوارم قدر خودتون و احساسات پاک و قشنگی که خدا در وجودتون امانت نهاده رو بیشتر بدونید


انقدر هم دل ما پسرها رو نشکونید باشه؟


آهای اعظم بانوی گل!!! روزت مبارک. بیوفا نفهمیدیم پایان نامه ات رو چیکار کردی


دلم برات تنگ شده ها....

امروز سر کار نرفتم چون دیروز که روز تعطیل بود رفتم سر کار

امروز به خودم استراحت دادم(خیلی تنبلم نه؟)


تا ظهر هم رفتم حمام هم کلی پیرهن و ... شستم منتظر بودم خشک بشن بعد برم بیرون

آخه همه شون رو با هم شستم

ظهر با همایون (صاحبخونه) حرفم شد و نزیک بود طوری بشه که آخر ماه وسایلم رو جمع کنم برم

اما همه چی ختم به خیر شد و فهمید اشتباه میکنه(من زیر بار حرف زور و غیر منطقی نمیرم)


از 1 بعد ار ظهر تا بعد از نماز مغرب هم دانشگاه بودم و از اون ور هم رفتم PINOBA

وای امشب چقدر مسخره بازی در اوردم!!!


خدایا ممنونم ازت. این روزها روحیه ام خیلی خوب شده و همه اش لبخند بر لبم هست

انگار که هیچ مشکلی ندارم و همه چی آرومه


خدایا شکرت...کمکم کن آخر ماه این خنده ها تبدیل به گریه نشه!!! باشه خداجونم؟